Naše doprava a platba

Zboží začínající kódem položky 67_ xxxxxxxx
1.Doručení domů - zásilková služba Toptrans, GEIS, Česká pošta nebo PPLO sprint
3.Platby je možné realizovat hotově při doručení zboží, bankovním převodem nebo na splátky
 
ceny dopravy:
0            až 1000,-Kč              dobírka 149,-Kč, bankovní převod   99,-Kč
1001      až 2000,-Kč              dobírka 249,-Kč, bankovní převod 199,-Kč
2001    až 10000.-Kč              dobírka 349,-Kč, bankovní převod 299,-Kč
10001   až 20000,-Kč             dobírka 249,-Kč, bankvoní převod 199,-Kč
nad          20000 ,-Kč                dobírka 50,-Kč, bankopvní přževod - zdarma
 
 
Zboží začínající kódem položky 74_ xxxxxxxx
1.Doručení domů - zásilková služba vlastní doprava, Česká pošta nebo přepravní službou cena 180,-Kč, sleva 180,-Kč z ceny dopravy při objednávce nad 3.000,-Kč
2.Osobní odběr zdarma na adrese: Poděbradova 80, Chrudim.
3.Platby je možné realizovat hotově při doručení zboží, bankovním převodem nebo na splátky
Zajištujeme odnos až do 3 patra za poplatek 400,-Kč a odnos do 4. patra a výše je za poplatek 800,-Kč
 
Zboží začínající kódem položky 77_ xxxxxxxx
1.Doručení domů - zásilková služba FOFR cena při hmotnosti do 50 kg je 350,-Kč, cena při hmotnosti nad 50 kg je 720,-Kč sleva 50,-Kč z ceny dopravy při platbě bankovním převodem předem.
2.Osobní odběr za poplatek 50,-Kč na adrese: Ostravská 843, Sviadnov. Termín odběru bude sjednán telefonicky operátorkou.
3.Platby je možné realizovat hotově při doručení zboží, bankovním převodem nebo na splátky

ČESKÁ POŠTA – obchodní balík;  moderní, rychlá a spolehlivá přeprava zboží do hmotnosti 30 kg s garantovanou dobou dodání


Česká pošta dodá obchodní balík v rámci České republiky následující pracovní den po odeslání zásilky (po dni podání na poště). Aktuální informace o pohybu zásilky (podle podacího čísla) získáte na bezplatné infolince České pošty 800 177 889 nebo na jejích webových stránkách www.ceskaposta.cz službou Track&Trace.

Informace k doručení zásilky

    Nezastihne-li Vás doručovatel při doručování zásilky na uvedené adrese, upozorní Vás Výzvou na uložení zásilky na poště.
    Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu.
    Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den. 
    Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli. 
    Již uloženou zásilku si můžete nechat přeposlat na jinou adresu nebo poštu v okolí. 
    V rámci služby „Dosílka“ si můžete nechat přeposílat všechny Vaše zásilky na jinou adresu. 
    Můžete si prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky.

    (www.ceskaposta.cz)
    

 DPD CLASSIC – Private, moderní alternativa doručování balíků

Služba DPD CLASSIC přináší nejekonomičtější a nejkomplexnější řešení pro vnitrostátní přepravu zásilek do 50 kg. Služba zahrnuje standardní dobu doručení do druhého dne, pojištění do výše 50 000 Kč, online potvrzení o doručení zásilky a sledování jejího stavu na www.dpd.cz a až tři pokusy o doručení, není-li adresát zastižen.

  Informace k doručení zásilky
    Jeden pracovní den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte SMS a email s detailními informacemi o zásilce - číslo zásilky, termín doručení a výše dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku). 
     Předpokládaný čas doručení si můžete zjistit online na www.dpd.cz. Stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo emailu. 
     V den doručení Vás kurýr bude telefonicky informovat o případných změnách nebo o upřesnění času doručení zásilky. 
     Pokud vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, tato informace vám také bude zaslána e-mailem. 
     Další pokus o doručení proběhne automaticky následující pracovní den na stejné adrese. 
     Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit velice jednoduchým způsobem na www.chcisvujbalik.cz, stačí pouze znát číslo Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení a PSČ místa doručení. 
     V případě, že neznáte číslo Oznámení, kontaktujte Zákaznický servis DPD na 841 700 700.
     Při převzetí zásilky je potřeba zásilku zkontrolovat zda není nějak poškozená. V případě poškození sepsat s přepravní společností Zápis o škodě a tuto skutečnost ohlásit na zákaznické centrum.
     V případě že je poškození zjištěno až po převzetí zásilky, je nezbytně nutné o této skutečnosti informovat zákaznické centrum, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.
     Zásilka musí splňovat maximální povolené parametry: max. hmotnost 30 kg, nejdelší strana zásilky 175 cm, obvodová délka 300 cm (délka nejdelší strany + 2x šířka + 2x výška).

 (www.dpd.cz)
 

PPL – doprava na soukromou adresu

 PPL je jedním z předních poskytovatelů služeb v oblasti expresní přepravy pro firmy a podnikatele. Specializací je balíková přeprava po ČR a Evropě, v rámci ČR doručování zásilek na soukromé adresy a také vnitrostátní paletová přeprava.

Každá zásilka je opatřena čárovým kódem a díky několika skenům v průběhu přepravy jsou zásilky pod neustálou kontrolou. Cestu zásilky lze sledovat pomocí systému Tracing and Tracking  na internetu a mobilním telefonu. Zákazníkům jsou zároveň posílány statistické výstupy se stavem jednotlivých zakázek včetně vyhodnocení kvality doručení.

Informace k doručení zásilky

    Služba je určena pro celostátní expresní přepravu balíkových zásilek na soukromé adresy. 
    Řidič před doručením kontaktuje příjemce tak, aby došlo k souladu potřeb obou subjektů. 
    Maximální hmotnost zásilky je 50 kg. 
    Maximální délka zásilky (nejdelší strana) je 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky činí maximálně 300 cm. 
    Standardní termín doručení je následující pracovní den po přijetí zásilky od 8 do 18 hod.
    Ve vybraných lokalitách je možnost výběru z denního (8 – 18 hod.) nebo večerního doručení (17 - 21 hod.), večerní doručení je omezené (viz www.ppl.cz).
    Pojištění do hodnoty 50 000 Kč je v ceně přepravného. 
    Doručení zásilky je možné na na libovolnou adresu. 
    Možnost zaslat zásilku na dobírku nebo kombinovat s produktem „Dokumenty zpět“ (veškeré dokumenty, které musí být podepsány příjemcem a následně zaslané na adresu zasílatele, např. pro smlouvy). 
     Je možné inkaso dobírky (platební kartou nebo v hotovosti).

(www.ppl.cz)

 

Nábytek megastore O nás
info@nabytek-megastore.cz
Copyright © 2015 Megastore s.r.o.
Všeobecné podmínky
Reklamace
Ochrana osobních údajů
Jak nakupovat
Osobní odběr zboží